Veckouppdatering från mig

Sista måndagen som mammaledig idag. Vill knappt skriva om det för att det känns så vemodigt. Känner mig taskig mot Filippa som är helt ovetandes om vad som komma skall, fastän att jag vet att hon kommer få det minst lika roligt med sin älskade pappa som hon dyrkar som en gud. Det är nog alltså mest mig det är synd om. Jaja, det är trots allt en hel vecka kvar och mkt roligt att se fram emot. Imorgon blir det middag och drinkar på stan med mammagruppen, och det verkar så fantastiskt att alla sju kan komma denna gång! 😊 På onsdag kommer Emmie, Herman o Max hit på grillhäng, på torsdag kommer mina föräldrar och mormor hit på lunch. Helgen är än så länge helt oplanerad, vilket känns skönt. 

I helgen som var, vankades det sommarfest hemma hos Josse. Det bjöds på smarriga drinkar och god mat i massor! Det var en väldigt rolig kväll och kul att träffa fina vänner och kollegor. Gårdagen var desto tråkigare, det märks att man inte är 20 längre. Bakis o trött när det är typ 30 grader ute var väl sådär.. Men, jag tog mig iaf hem o spenderade eftermiddagen med att kramas med Filippa, gå o rösta och blev uppvaktad med fina presenter på mors dag 😊💖 



Publicerat: 2014-05-26 @ 13:33:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!