Måndag

Näst sista måndagen som mammaledig nu, hua! Medan N räknar ned dagarna (7,5) med glädje, gör jag detsamma med en klump i magen. Åter igen, inte pga att jag inte vill jobba, men jag vill inte vara ifrån min lilla älskling heller. 
Jag försöker iaf ta tillvara på mina sista dagar i "frihet" genom att mysa maximalt, och även att göra nödvändiga saker som blir svårare att hinna med när jag jobbar. Cellprovtagning är avklarat och idag kunde jag bocka av tandläkarbesöket (inga hål 😃). På torsdag blir det besök hos frisören för att fräscha till hår och ögonbryn. Tänkte även passa på att spana efter lite nya jobbkläder och skor, när jag ändå befinner mig barnfri på stan. ❤️
Publicerat: 2014-05-19 @ 21:17:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!