Makeover

Tidigare i våras färgade jag mitt hår brunt. Jag har ju egentligen brunt hår men har varit blond i 10 år (!!). All blekning och plattångande har slitit massa på mitt hår så min frisör tyckte att det var bäst att låta det vila från iaf blonderingen. Sagt o gjort, jag gick därifrån som ett mörkare jag! I början kändes det SÅ konstigt att se sig själv i spegeln, men nu känns det snarare konstigt att se kort på mig som blond 😊 Nu har det visserligen blivit mkt ljusare, men jag ska till frisören igen om två veckor för att göra det ytterligare lite mörkare, bäst att passa på innan jag börjar jobba igen. 

Innan:

Efter:


Publicerat: 2014-05-10 @ 20:04:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!