En helt vanlig kväll i en småbarnsfamilj

Det blev minst sagt lite rörigare än vanligt här hemma idag. Filippa är ju minst sagt kräsen med vad som kommer i matväg men vi försöker prova lite nytt och idag serverades middagen i form av fiskbullar i dillsås och hemmagjort potatismos. Det gillades inte av den lilla gourmanden, däremot var det väldigt kul att kladda in i hela ansiktet och slänga över hela köksgolvet. Jag fick ställa mig o skura och gjorde sedan iordning ett bad för att inte Flippis skulle lukta fisk resten av kvällen. Efter ett tags plaskande ser jag ett bekant ansiktsuttryck hos den lilla simmaren, det är bajsdags! 😳 Som tur var hade N kommit hem så jag fick, efter att hon hade uträttat sina behov i badvattnet, lyfta upp henne under vilda protester, medan N fick ta hand om det mindre trevliga. Som tack passar Filippa då på att kissa, på mig. Pust.. Slutet gott, allting gott, det var tur att jag åtminstone inte var hemma själv. 😊
Publicerat: 2014-05-20 @ 19:24:54


1 kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle reagera likadant om någon serverade mig fiskbullar... Bra gjort Filippa! Nån slags kvalitet tycker jag man kan kräva ;)

2014-05-20 - 21:17:35 | URL: http://mobler.se/idasundell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!