Zznark

Flippis sover i vagnen och jag ligger i soffan o kollar på regnet som vräker ner där ute. Har känt mig hängig ända sedan i morse, jag hoppas att det beror på pollenallergi och inget annat. Min pappa kommer hit om en kvart för att hänga med Filippa. Min plan var att gå o träna, men nu lockar en tupplur mer. Men det blir nog gymmet ändå, annars kommer jag bara få dåligt samvete och dessutom knappt hinna med veckans 4 pass som jag har fått i mitt nya träningsupplägg från Mamma Fitness. Vilket påminner mig om att kolla upp om  jag kan använda friskvårdsbidraget till att förlänga mitt abonnemang en månad till (mitt går ut 25 april) tyvärr är det inte helt gratis 😝 
Nej, nu ska jag slänga i mig lite lunch och ladda för ett ben & magpass!
Publicerat: 2014-03-10 @ 13:53:38


2 kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att det dyker upp lite inlägg nu och då - fortsätt, är så skoj att läsa :) Puss

2014-03-11 - 16:28:48 |
Postat av: Frida

Ja inte är det ofta nuförtiden, men jag ska försöka bli bättre på att skriva ofta, det är ju så kul att kunna gå tillbaka o läsa sen 😊 Kram

2014-03-11 - 21:54:21 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!