Vårkänslor

Idag har det varit en sån underbar dag! Trots att jag har känt mig hängig pga pollen gick det inte att undvika att vara glad när det var ett sådant härligt väder. Tänk vad sol och varma vindar kan göra efter månader av mörker och grått väder. Jag och Flippis åkte ned på stan för att möta upp Karin för en lunchdate. Vi haffade ett bord ute i solen och det var så skönt att kunna sitta ute i mars utan att frysa. Vi ville nästan inte gå därifrån men Karin skulle tillbaka till jobbet och Filippa började tröttna på att sitta still så det blev en promenad hem med en sovande tjej i vagnen. 

När N kom hem från jobbet gick jag till gymmet, efter att innan dess ha lagat middag samt gett Filippa mat. Hon får numera äta sin middag själv, alltså riktig mat. Det mesta hamnar på golvet men lite får hon i sig och hon verkar bli mätt, så vi fortsätter såhär och hoppas på att hon inom sin tid börjar tycka att det är roligare att stoppa maten i munnen än ner på golvet 😊 



Publicerat: 2014-03-11 @ 21:52:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!