Lek & bus

Efter några härliga jul och nyårsveckor är vi nu tillbaka i vardagen. Det har varit väldigt mysigt att ha haft Niclas hemma mer än vanligt o kunnat mysa med hela familjen. Filippa har dock inte träffat sina kompisar lika mkt som vanligt, så denna vecka har jag bokat in kompisdejter till henne nästan varje dag 😊 Idag kom Karin och Hugo hit på lunch och Filippa sken som en sol när hon fick busa med Hugo. Imorgon kommer tre mammor och deras bebisar från min BVC-grupp hit på fika, på torsdag och lördag ska vi hem till Karin för mammafika respektive julgransplundring och på fredag kommer Flippis få busa med Ida som kommer hit på middag med sina föräldrar. Även jag har mkt roligt inbokat framöver med mina vänner, så jag tror att januari kommer att bli en riktigt rolig månad ❤️


Publicerat: 2014-01-07 @ 23:02:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!