Fullt upp

Jag är helt utmattad. Känns som att jag ständigt är trött nu, inte sovtrött men trött i huvudet o kroppen. Kan säkert bero på att jag bara har varit hemma nu i över en vecka, så jag hoppas att det vänder när vi vågar visa oss bland folk igen utan risk att smittas. Från morgon till kväll är det full fart på Filippa, hon röjer runt, river fram alla möjliga saker ur lådor, skåp o väskor, vill ha uppmärksamhet nästintill hela tiden. Så fort man har satt sig ner i soffan eller börjat fixa med nåt i köket eller ska göra sig iordning, far hon iväg till något annat rum o ska öppna o stänga dörrar, äta grus som har kommit in med vagnen, eller dra i någon sladd. Hon är så snabb nu också så man måste hålla koll hela tiden. Det känns som att man knappt hinner avsluta något man påbörjat vilket leder till ett ständigt stök. Jag skulle behöva ha en vecka, eller åtminstone en dag, med Filippa 3 månader som satt nöjt i sin babysitter hur länge som helst och som sov flera timmar om dagen. Alternativt sätta upp grindar i varje dörröppning. Puh...

Har iaf idag bokat en hotellweekend på Clarion Sign om en månad, som jag längtar! Får räkna ned dagarna till dess när det känns som tröttast. 
Samtidigt njuter jag av varenda dag jag får vara med min lilla plutt, och hon ÄR ju inte jobbig, det är väl bara en del av utvecklingen att ständigt vara på upptäcksfärd, men det är inte alltid lätt att hinna hänga med o samtidigt hålla iordning allt hemma 😊
Publicerat: 2014-01-20 @ 21:36:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!