Deppdag

Idag har varit en dålig dag. Jag hade sovmorgon men när jag vaknade kände jag mig tröttare än när jag gick o la mig. Den senaste veckans oro, sömnbrist och allt med att vårda sjuk bebis har verkligen tagit ut sin rätt. Ibland känns det så himla svårt att räcka till, och idag känner jag mig både som en dålig flickvän, mamma och vän :( Skulle ha träffat fina vänner ikväll som jag sett fram emot en massa, men vill inte lämna bort min lilla sjukling så jag stannar hemma. Känner ändå dåligt samvete för att inte åka dit, önskar att klona mig o kunna vara på två ställen. Blev inte heller ngt firande för min bror för vi ville inte dra med Filippa ända till Sthlm. Jag har varit sur och grinig mot N och Filippa har sett mig ledsen. Usch på allt denna dag, känner mig som en urvriden disktrasa. Nu ska jag vila lite innan N ska iväg och sen ska jag kramas en massa med min lilla dotter, så kanske jag åtminstone lyckas vara en hyfsad mamma innan dagen är slut & hoppas på en bättre morgondag. Kram ❤️
Publicerat: 2014-01-18 @ 15:58:32


3 kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror minsann att du är en alldeles utmärkt mamma! Ibland har man sämre dagarna och saker krockar men sånt är livet. Snart e bebisen frisk å du kan fira bror och träffa kompisar igen :)
Kram!
Gå in å tävla på min blogg (d e väldigt stor vinstchans) så kanske du blir lite gladare :)

2014-01-18 - 17:37:37 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Postat av: Ida

Jag tror minsann att du är en alldeles utmärkt mamma! Ibland har man sämre dagarna och saker krockar men sånt är livet. Snart e bebisen frisk å du kan fira bror och träffa kompisar igen :)
Kram!
Gå in å tävla på min blogg (d e väldigt stor vinstchans) så kanske du blir lite gladare :)

2014-01-18 - 17:37:40 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Postat av: Frida

Tack fina Ida ❤️ Det ska jag göra :) Kramar

2014-01-19 - 23:11:21 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!