Lördag

Denna lördag började med sovmorgon för min del. Sedan gick jag iväg till Sats för att köra body pump. Det var jättemånga år sedan jag körde det sist och herregud vad jobbigt det var!! Svettades som en tok redan efter första låten och sedan gick passet i ett rasande tempo. Det var lite svårt att veta vilka vikter jag skulle ha eftersom det var så längesen sist men nu vet jag tills nästa gång. Det blev det fjärde träningspasset denna vecka, det var nig upp mot ett år sen sist det var så mycket. Riktigt skönt! Efter lunchen tog jag med Filippa ut i vagnen o gick en powerwalk i det härliga vädret på en timme. Var skapligt trött i kroppen efteråt! Niclas är iväg o träffar vänner så jag och Filippa har haft en tjejkväll, nu sover hon och jag passar på att göra ingenting :)

Imorgon kommer mina föräldrar hit o passar Flippis medan jag & N ska åka upp till huset och måla och greja. Det börjar bli riktigt vitt och fint däruppe nu :)
Publicerat: 2013-09-21 @ 21:17:19


1 kommentarer
Postat av: Emelie och Lucas

Så himla mycket ni hunnit med! Hoppas det går bra i huset idag!

2013-09-22 - 14:19:30 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!