Regnigt

Idag, liksom igår öser regnet ned utanför fönstren och vi håller oss inomhus. Skulle egentligen ha gått till öppna förskolan men kände att jag behövde tiden åt att packa istället. Får som tur var så mycket hjälp av fina vänner, annars hade det blivit svårt att hinna med allt. Igår var Lina här med Ebba och hjälpte mig att packa ner halva köket, imorgon kommer Karin o hjälper till och ikväll ska Malin följa med mig till huset o måla. Det är verkligen guld värt! Nästa vecka har mamma tagit ledigt så hon kommer nog hit nästintill varje dag o packar/passar Filippa så att jag kan packa, och så ska vi börja köra grejer till huset och börja fixa iordning lite där. Skönt när man ser att det börjar hända saker o bli någorlunda färdigt, det är svårt att inte bli tokstressad av att tänka på hur mycket det är kvar. Men bra blir det, 2,5 vecka kvar till flytt nu!! :)






Publicerat: 2013-10-23 @ 14:16:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!