Smärta & nytt boende

Idag var jag hos min barnmorska och satte in en hormonspiral. Det gjorde så helvetes ont att jag trodde att jag skulle dö. Var inte långt ifrån att börja gråta, fy fasiken vad hemskt det var! Jag hoppas att jag har hunnit glömma hur det kändes ifall jag i framtiden ska sätta i en ny. Som att det inte var nog fick jag även molvärk från helvetet som har hängt med hela dagen. Knaprar Ipren för fullt och hoppas att det ska gå över tills imorgon :/

Numera kan vi titulera oss Årstabor. Flyttlasset gick i lördags med hjälp av familj och snälla vänner. Det känns jättebra trots att vi ännu är utan kök, men det funkar det med och det blir väldigt nyttiga middagar i form av sallad och kallskuret. Det är väldigt skönt att inte längre vara själv om kvällarna, nu kan jag istället titta på när N målar och fixar :) 

Filippa har börjat krypa och ställer sig upp så fort det finns något att hålla sig i, men mer om det imorgon, då kommer en 9 månadersuppdatering. 

Kram! ❤
Publicerat: 2013-11-13 @ 20:23:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!