Fredag

Såg att mitt förra inlägg postades lite väl sent...det var ju förra helgen det skrevs 😊

Nu är det helg igen och jag o Filippa har varit själva hela kvällen då N är på jobbfest. Hon somnade vid 8 så nu har jag lite ensamtid. Idag har vi varit en sväng på Hjärtat o lekt med Hugo medan Karin var hos sin barnmorska. Det var inte helt lätt att hålla koll på två vildingar när de satte fart åt varsitt håll o skulle klättra mot allt möjligt 😊 Sen blev det en prommis i Stadsparken och lite shopping till Filippa innan vi gick till bibblan o mötte upp några vänner i barnhörnan. Småttingarna fick busa av sig lite o så åt vi lunch där. En mysig fredag som dock började lite hektiskt eftersom lillan som i vanliga fall är min väckarklocka, bestämde sig för att ta sovmorgon! Inte mig emot då hon var vaken mellan 3 och 4 inatt o roade sig med att dra mig i håret o nypas, men det gjorde att morgonsysslorna fick utföras i all hast.




Pluttan har nu fått hela 4 små gaddar, framtänderna uppe och nere, vilket gör henne om möjligt ännu sötare ❤ Hon chockade oss även häromdagen med att helt plötsligt börja gilla välling, dock enbart kall och om den serveras i mugg utan lock. Hoppas på att kunna ge det i flaska eller pipmugg så småningom men än så länge är jag glad bara hon gillar det.

Imorgon blir det köksbygge här hemma, bland annat ska golv läggas i kök och hall och på söndag blir det adventsfirande i Gamlis. 

Ha en fin helg! Kram ❤
Publicerat: 2013-11-29 @ 21:09:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!