Fin helg

Då var helgen över och den har varit riktigt mysig, trots fullt upp! Den började redan i torsdagskväll kändes det som, då Filippa sov över hos sin farmor. Det var underbart att få sova en heeel natt utan att bli väckt, men ändå längtar man ju ihjäl sig efter lilla busungen. Det blev lite vin o god mat och maraton av Vanderpump rules, jag älskar den serien!! ❤ 
I fredags passade jag på att röja upp i källaren och städa huset när jag ändå var själv, sen blev det en promenad till Gränby där jag köpte en ny jacka och hämtade upp min lilla tjej. Resten av dagen blev det en massa mys och lek.
I lördags o söndags har Niclas o Matte byggt kök för fullt. Nästa helg är det dags att lägga nytt golv i köket o hallen och så ska vi köpa kakel på torsdag. Ska bli sååå skönt när allt är klart 😃 
Idag väntar ett besök på Leos lekland och ikväll blir det nog en sväng till gymmet. Ha en fin dag! Kram ❤




Publicerat: 2013-11-29 @ 20:56:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!