En helg i Sthlm

Jag sitter just nu på tåget på väg hem från Sthlm. Åkte dit med Filippa i fredags efter att vi varit hos mäklaren o slutfört försäljningen av vår lägenhet. När mamma kom hem från jobbet åkte jag till Kungsholmen o mötte upp Linda för några glas vin o härligt häng på Lokal, innan det var dags för mig att åka vidare till Ballbreaker där det vankades fest med mina kollegor. Det var jättekul att träffa alla igen och det blev en rolig kväll med middag, discobowling och fotboll. Jag drack även min första shot på 1,5 år och var på efterfest, inget som hör till vanligheterna numera ;) Var inte världens piggaste igår trots sovmorgon men det blev lite bättre av en shoppingtur på Söder och sedan lunch med Linnea. På kvällen somnade Filippa redan 18.15 o jag gick o la mig vid 21 och fick sova en lång natt till 7.30 imorse då lillan ville gå upp. Nu ska vi hem till huset o bygga kök 😊 







Publicerat: 2013-11-17 @ 11:25:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!