Wow

Alltså man kan ju inte annat än att bli avis. Tänk att denna kvinna har fött barn för mindre än ett år sedan. Helt galet! Det får bli min inspiration framöver. Från och med idag tar jag bort mina två stora laster, bröd och godis. Ok någon enstaka gång men inte till vardags. Ska försöka hitta annat fredagsgott att ersätta godispåsen med. Tips mottages gärna! Raska morgonpromenader med barnvagnen (på morgonen när tid finns, annars senare på dagen) och på måndag börjar jag med Mamma bootcamp, som jag kommer köra två dagar i veckan. Utöver det blir det ett spinningpass i veckan för att få upp flåset igen. Tänkte även boka in mina två PT-timmar jag har kvar på Sats innan jag byter gym i sommar. Jag kommer ha ambitionen att få till 3 träningspass i veckan (förutom promenaderna) det känns rimligt med tanke på allt annat som sker om dagarna. Men viktigast och överlägset svårast blir kosten, men nu är det bara att köra! Blir knappast någon Gynning-kropp till beach 2013, men kanske till beach 2014, eller typ lagom till att det är dags att bli gravid igen haha!

Publicerat: 2013-05-02 @ 15:33:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!