Stackars liten

Min fina och annars så glada tjej ligger ihopkrupen i min famn. Hon slumrar just nu, men vaknar och gråter om vartannat. Det var fruktansvärt hemskt att ta sprutorna, dels var det inte bara en, utan två, så precis när man hade tröstat henne efter den första, var det dags för den andra som tydligen även gjorde mkt ondare. Man kände sig inte speciellt snäll alls när jag var tvungen att hålla hennes små söta ben i ett hårt grepp :( Jag har aldrig hört henne skrika så förut, det var verkligen skrik av smärta. Det verkade dock gå över rätt snabbt och resten av eftermiddagen var hon ganska glad trots allt. Vi var hemma hos Karin o träffade de andra mammorna och alla bebisar, så himla mysigt! Strax innan vi skulle gå hem började lilltussan bli kinkig och nu har vi haft en ledsen timme. Om hon får feber av sprutorna kommer den nu på kvällen sa barnmorskan, så nu håller jag tummarna att hon slipper det. Älskade lilla barn!

Publicerat: 2013-05-16 @ 18:30:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!