På tåget

Jag sitter just nu på tåget, alldeles på helspänn. Tågpremiär med lillan och hon var på sitt allra värsta humör när vi gick hemifrån. Jag tror bestämt att den lilla damen var trött, för hon somnade så fort jag la ned henne i vagnen. Jag ber ber ber att hon vill sova ända tills vi är framme i Ulriksdal. 39 minuter kvar dit om allt går enligt plan. Vore så skönt om första tågresan gick bra, annars dröjer det nog innan jag vågar mig ut igen.

I förmiddags var vi på BVC och dagens tema var sjukdomar som de små kan råka ut för och vad man kan göra i hemmet, och sedan var det dags för babymassage. Filippa var lite kinkig till en början, men när det var dags för massage sken hon upp och verkade gilla läget. Det var jättemysigt och jag ska försöka hinna med en liten massagestund varje dag, kanske innan läggdags.

Ikväll blir det alltså middag i Bromma, hemma hos Linda, Micke & Juni. Det ska bli kul att se ifall småtjejerna bryr sig mer om varandra än sist de sågs.

Nu ska jag fortsätta att bevaka mitt barn, 27 minuter kvar :)

Publicerat: 2013-05-03 @ 17:00:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!