Onsdag

Ännu en dag i solens tecken. För mig började dagen med en "sovmorgon" till klockan sju, då N gick upp med lillan vid halv sex då hon tyckte att det var dags att börja dagen. Jag drömde mardrömmar hela natten och sov dåligt (trots att F sov som en stock, så onödigt) så det var skönt att få en extra timme.

Vi mötte upp Emmie och Max efter frukost och tog en pw i hettan, det var verkligen sjukt varmt! På eftermiddagen var det dags för pass nr 2 i Stadsparken. Denna gång var Filippa inte lika snäll o sov, hon vaknade lagom till att det skulle börja och växlade mellan att sova och att skrika när nappen hade åkt ur. Men det gick rätt bra ändå, hon fick skrika några sekunder längre än vanligt o så tittade jag till henne mellan varje set övningar. Peppad av endorfiner efteråt, mötte vi upp N och gick o köpte ananas och melon till kvällen, istället för något mindre nyttigt :) Nu passar jag på att sola benen ett litet tag på balkongen innan det är dags att börja med maten. Härligt som tusan!

Publicerat: 2013-05-08 @ 17:00:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!