Onsdag

Imorse blev det tidig morgon för oss. Jag hade en pigg liten tjej som hade sovit färdigt vid 4.30, försökte få henne att somna om men det var omöjligt, så tillslut gick jag upp och satte henne i babysittern där hon satt o jollrade medan jag fick slumra en liten stund i soffan. Man har inte mkt att säga till om här inte...

Om en timme ska vi bege oss till stationen och möta upp Emmie, Max, Ida & Nathalie. Blir lunch och lite häng innan det är dags för bootcamp. Håller tummarna för att slippa skrikfest ifrån min vagn idag. Nu vaknar lillan så nu ska hon få en puss eller tio :)

Publicerat: 2013-05-15 @ 10:27:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!