Mors dag

Idag är det min dag. Och resten av alla andra mammors också såklart. Det känns fortfarande overkligt ibland att JAG är en mamma. En sån där härlig trygg människa som alltid har svar på allt. Är det jag? :) Jag fick fina blommor i morse och en mycket tjusig trisslott, dock tyvärr utan vinst.

Helgen har gått i all hast. Igår tog jag en sväng på stan, utan barnvagn, så det gick lite fortare än vanligt. Jag köpte nya träningsbyxor och lite kläder till Filippa. Att köpa bebiskläder är det roligaste som finns! På eftermiddagen var vi o grillade med föräldrargruppen och alla bebisar, det var jättekul! Kvällen avslutades med Champions league-finalen innan vi stupade i säng.

Publicerat: 2013-05-26 @ 19:58:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!