Morgondagens äventyr

Morgondagen blir en hektisk dag emellanåt vill jag gissa. Det handlar alltså om tider som ska hållas. Först har vi BVC-träff kl 10 (fattar inte varför de läggs så "tidigt"), så det blir att gå upp i ottan för att hinna få både mig och lillan respektabla o nöjda inför dagen. På kvällen väntar middag hos Linda & Micke så jag ska för första gången åka tåg med Filippa. Jag är väldigt nervös, för jag gissar att hon inte kommer vilja ligga stilla i vagnen direkt... Får preppa med hennes mat nära till hands, nappar och ett glatt humör. Det värsta som kan hända är väl egentligen onda blickar från medpassagerare och det kan jag nog stå ut med. Niclas kommer och hämtar upp oss sen i Ulriksdal, jag kände att en bussresa i rusningstid efter en timmes tåg var lite overkill.

Publicerat: 2013-05-02 @ 20:52:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!