Måndag

Ny vecka, nya tag! Idag börjar Mamma bootcamp och jag längtar! Nu är det dags att få ordning på denna kropp. En helt godisfri helg blev det, mycket bra för att vara jag.
Jag blir lätt insnöad på saker, medan jag var gravid och nu den första tiden som mamma har jag frossat i preggotidningar och mammabloggar. Nu när träningslusten är åter, blir jag sugen på att istället läsa om träning och hälsa, för att få upp motivationen. Jag hittade häromdagen en rolig sida på instagram som jag följer #workforitbootcamp, där det ständigt läggs upp träningspepp och utmaningar. Veckans middagar planerades som vanligt igår, och det blir mycket kyckling, lax och sallader av olika slag. Ikväll blir det dock lite onyttigheter, då det vankas tjejfika här :)

Publicerat: 2013-05-06 @ 12:25:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!