Måndag

För första gången på många veckor ligger jag i soffan och vilar tillsammans med lillan. Hon sover så bra på nätterna så jag klarar mig utan någon tupplur på dagen. Nu har jag dock inget att göra så jag passade på :)

Denna vecka är full av roliga saker.
- Mamma bootcamp idag och på onsdag.
- Hoppas på solskenspromenader med Emmie & Max
- Imorgon ska vi testa öppna förskolan för första gången och se ifall det är em hit eller ej. Efter det väntar lunch på Gränby.
- Imorgonkväll ska jag till Sats och träffa en PT. Ingen träning imorgon utan vi ska prata om hur timmarna ska läggas upp och vad jag vill ha ut av dem.
- Hoppas hinna träffa Emmie & Nathalie på onsdag.
- På torsdag ska vi till BVC där lillan ska vaccineras. Mindre kul men det ska bli intressant att se hur lång hon är nu och vad hon väger, det var över en månad vi kollade det sist. Om Filippa inte blir alltför kinkig av sprutorna ska vi hem till Karin på mammafika.
- På lördag kommer mina föräldrar hit för att vara barnvakt åt Filippa på kvällen medan jag och N ska gå ut o äta. Ska bli mysigt med lite vuxentid, även fast man säkert kommer slänga i sig maten ;)

Ha en fin vecka!

Publicerat: 2013-05-13 @ 13:16:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!