Måndag

Hon som leder mamma bootcamp som jag går på erbjuder även kostrådgivning (med mera) för nyblivna mammor som jag har hoppat på. Fick ett gediget dokument förra veckan som var fullproppat med info, riktlinjer och recept, så igår planerades veckans mat och storhandlades. Dagens middag blir kycklingfilé, tomatsalsa & mozzarella, jag är hungrig som en varg efter träningen så jag hoppas att N kommer snart.

Filippa verkar va inne i nån klängperiod nu, kanske inför den utvecklingfas som enligt schemat ska börja imorgon. Under träningen idag skrek hon typ 70 % av tiden, helt hysteriskt, men tystnade så fort man tog upp henne. Blev kanske bara 90 % träning, eftersom jag var tvungen att plocka upp o ner henne ur vagnen hela tiden... Nåväl, 70 av veckans 200 armhävningar är i varje fall avklarade, veckans utmaning! På onsdag missar jag bootcampen eftersom det är avslutning på öppna förskolan, men jag tror nog att jag tänker köra ett eget pass på förmiddagen. Bättre än inget :)

Publicerat: 2013-05-27 @ 18:06:57


3 kommentarer
Postat av: ida

Gud va duktig du är med träningen å maten Frida! Verkligen! Jag ska kanske också försöka med 200 innan helgen?... Fy 17... men borde ju va bra :)

2013-05-27 - 21:30:52 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Postat av: Frida

Tack Ida, det behövs ju :)

Jaa, kör på't!! Det är faktiskt "bara" 30 st om dagen, det hinner man ju :) Nästa vecka blir det 22 minuter plankan, haka på det med vettja! :) Kram

2013-05-27 - 21:33:40 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se
Postat av: Ida

Ok! Jag e på!!

2013-05-28 - 09:21:57 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!