Hipp hipp hurra min älskling!

Idag fyller världens bästa sambo & pappa år!! Det var egentligen min sovmorgon i morse, men efter att jag och F varit uppe o ätit vid femsnåret, tyckte jag att det verkade taskigt att tvinga upp N tidigt på sin födelsedag, så jag la lillan mellan oss i vår säng så sov vi alla vidare till klockan nio. Mys!
Niclas blev sedan uppvaktad med skönsång och paket och en massa leenden från Filippa, den överlägset bästa presenten gissar jag :)

På tal om Filippa så skötte hon sig exemplariskt igårkväll. Hon sov som en stock hela tågresan och även i bilen till Bromma. Var vaken ett par timmar och somnade sedan för natten i hårdliften, så vi kunde njuta av god middag o härligt sällskap i lugn och ro.

I eftermiddag blir det födelsedagsfika här för N, och till kvällen en god middag och filmmys.

Publicerat: 2013-05-04 @ 13:28:24


2 kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Niclas!

2013-05-05 - 08:36:48 |
Postat av: Emelie

Grattis Niclas!

2013-05-05 - 08:43:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!