Glad Kristi himmelsfärd!

Vilken lyx med en söndag mitt i veckan och hela familjen är samlad :) Filippa ville gå upp vid 7 så vi åt frukost (hon), drack kaffe (jag) o begav oss sen ut på en tidig powerwalk runt ån. Bra tid att vara ute på om man vill få motivation till att träna, vi mötte en hel del löpare som var hurtiga. Tur att jag ska iväg på spinning om en liten stund :) Har precis slängt i mig en nyttig bananpannkaka, gjord på ägg, banan och kesella. Det var lite klurigt men jag fick till det på andra försöket. Nu ska jag packa väskan o pussa på min dotter innan jag ger mig av till Sats!

Publicerat: 2013-05-09 @ 10:05:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!