Vi lär oss

Dagarna bara flyger förbi känns det som. Både lillan och jag lär oss mer och mer för var dag som går. Hon har t ex börjat vara mycket mer vaken nu och tittar sig omkring. Hon har blivit mycket starkare och har börjat gripa med sina små pyttehänder. Numera kan man lägga ner henne själv även på dagtid utan att hon protesterar. Hon har både sovit själv och legat o tittat och sprattlat i babygymmet de senaste dagarna. Jag har lärt mig att göra saker himla snabbt samt bemästrar nu det mesta med bara en ledig hand. Igår kände jag mig som en riktig supermamma då jag matade Filippa (med flaska bör kanske förtydligas) och lagade mat samtidigt. Tänk vad man lär sig!

Publicerat: 2013-03-05 @ 18:04:02


1 kommentarer
Postat av: Emmie

Du är supermom helt enkelt! :) så du får lära mig allt du kan sen när min lilla tittar ut!

2013-03-05 - 18:44:03 | URL: http://Helloemmie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!