Sömn

Jag har inatt sovit sju timmar i streck. SJU! Helt fantastiskt underbart. Jag började känna mig febrig igårkväll med frossa och ont i kroppen, så jag gick och la mig vid 21. N tog de första två nattpassen så jag behövde gå upp först nu vid 04. Det känns aningens bättre nu, så jag hoppas att det bara var lite sömn som behövdes. Man vill helst inte bli sjuk när man har en liten bebis att ta hand om. Nu ska jag nog försöka sova ett par timmar till innan lillan vill gå upp för dagen.

Publicerat: 2013-03-16 @ 04:29:59


1 kommentarer
Postat av: Emmie

Lyx! Hoppas du kryar på dig!

2013-03-16 - 08:16:07 | URL: http://Helloemmie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!