Natti

När hon ligger i ens knä och sover så sött och fridfullt är det svårt att minnas att hon för en timme sedan var missnöjd med det mesta och gnällde ett bra tag innan hon somnade.

Vi har haft en mysig söndag. I förmiddags blev det en ordentlig städning av hemmet, det behövdes! Skönt att rensa ur kylen och damma alla möbler. På eftermiddagen kom Linnea och Malin och hälsade på, det var himla trevligt och jag hoppas att vi lyckas styra upp något snart igen.

Sedan vi kom hem från BB tror jag att jag har ätit godis eller fika nästintill varje dag. En månad gav jag det men nu är det dags att bli lite nyttigare, iaf i veckorna. I morgon ska jag börja dagen med gröt, det brukade jag äta till frukost för 1,5 år sedan och känns som en bra frukost tillsammans med två ägg.

N har gått och lagt sig och jag ska nog snart göra detsamma. Skulle bars behöva väcka lillan för lite mat och sedan natta henne samt koka vatten inför nattens måltider, borsta tänderna, plocka undan i vardagsrummet... Så om en timme kanske jag ligger till sängs ;) Måste även säga att det var något av det bästa vi har gjort att lägga henne att sova i egen säng redan nu och jag hoppas att hon kommer fortsätta trivas med det. Jag tror att vi alla tre sover betydligt bättre på detta sätt och det är lättare att bära upp henne när jag går upp på nätterna.

Publicerat: 2013-03-10 @ 21:49:30


4 kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är otroligt söt! Puss

2013-03-12 - 20:20:23 |
Postat av: Jeanette

anonym, haha... Jeanette :-)

2013-03-12 - 20:20:59 |
Postat av: Jeanette

anonym, haha... Jeanette :-)

2013-03-12 - 20:21:00 |
Postat av: Frida

Tack finis :) Kom hit och hälsa på oss snart :) Kram

2013-03-13 - 09:10:34 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!