Mars

Hur sjukt är det inte att det redan är mars?! Årets första vårmånad. Jag har sedan i somras varit så fokuserad på februari, så det känns lite konstigt att vi redan är förbi det. Nu håller vi tummarna för att snön och isen försvinner från gatorna illa kvickt så att vi kan gå mot varmare tider.

Jag och Filippa chillar i soffan just nu, hon sover och jag ser på Tunnelbanan. Läskigt vad mycket som händer där, och konstigt att jag inte märkte av det mer under mina ungdoms dagar som flitig tunnelbaneåkare. Men det handlar väl om tillfälligheter antar jag. N följer Filippas exempel och ligger o sover. Lilltjejen var gnällig i morse så han gick upp med henne vid 7.30 och lät mig sova till 10, det var skönt vill jag lova!

I förmiddags blev det en promenad med Emmie. Inte världens härligaste väder och sjukt halt, men väldigt trevligt sällskap! Snart kommer Malin förbi en sväng och ikväll blir det lördagsmys med tacos, Mello & film.

Publicerat: 2013-03-02 @ 15:36:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!