Lördag

Nu är det snart dags för finalen av Mello. Jag tycker att de flesta bidragen är bra så det ska bli skoj. Det blir dock till att kolla hemifrån då både Filippa och jag är lite trötta. Hon hade prompt sovit klart redan vid 5 i morse och låg sedan och gnällde i några timmar. Jag höll nästan på att bli galen, det är tur att hon är så söt :)

Niclas åkte iväg till Sthlm i morse för teambuilding med jobbet så mina föräldrar kom hit och höll oss sällskap. Vi hade det himla trevligt! Jag åkte även rulltrappa med barnvagnen för första gången idag, både upp & ner! Det var lite nervöst men gick bra. Nästa utmaning blir typ att åka buss eller tåg..

Publicerat: 2013-03-09 @ 19:55:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!