Just nu

Klockan är 03.52 och jag o lillan är uppe för första gången denna natt. Det stormar helt sinnessjukt här utanför, nästan så att det är lite läskigt. Jag skulle då inte vilja vara ute nu.

Kvällen spenderades med tacos framför Mello, jag tyckte att nästintill alla bidrag var bra denna gång. Röstade till o med en gång på Anton, och det verkade ge resultat :) Det ska bli spännande att se vem som kammar hem det hela. Anmärkningsvärt är att det bara är en tjej av tio nummer, med i årets final.

Nu ska jag försöka få min lilla tjej att somna om, och sedan göra detsamma. Hon fick premiärligga i babygymmet idag och även en sväng på det jättefina täcke som Malin har sytt och kom med idag. Hon verkade tycka väldigt bra om bägge :)

Publicerat: 2013-03-03 @ 04:01:04


1 kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni båda somnade om i natt!
Ska bli så mysigt att ses imorgon! Puss

2013-03-03 - 07:40:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!