Idag

Igår hade vi en mysig tjejkväll här, jag, Filippa och Emmie. Vi åt pizza, kollade på tv och snackade skit. Filippa ville helst vara nära sin lilla kusin, tänk vad gosigt när de myser utanför magarna båda två :) Det kändes jättekonstigt att gå o lägga sig själv sen med lillan, men det gick bra och hon somnade med min hand i sin.

Idag har jag gått igenom Filippas alla kläder, fick plocka bort en hel påse med kläder i storlek 50 som numera är för litet. Har sorterat allt i storleksordning och tvättat allt nytt som vi har fått i present. När Niclas hade vaknat tog vi en promenad bort till Boland city, där shoppades lite nya kläder till Filippa (saknade några bodies i strl 56), byxor till N och så hittade vi Bed Rocker till spjälsängen. Det ska bli mycket spännande att se hur de fungerar! Nu ser jag fram emot en lugn eftermiddag & kväll, känner mig rätt trött idag.

Publicerat: 2013-03-24 @ 18:12:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!