Förändring

Ännu en natt med inte alltför mycket sömn. Har en app som visar bebis utvecklingsstadier de första åren och denna vecka (5) är markerat med ett svart åskmoln. Det händer tydligen mycket nu i min lilla tjej och det kan kännetecknas av att de är gnälliga, vill bara ligga nära och gråter utan anledning. Känns väldigt bekant de senaste två dagarna. Det är ändå lite coolt, hon ligger i mitt knä och "sover" (inte alltför djupt), börjar röra på sig o gnälla, ansiktet skrynklas ihop som att ett skrik är på väg. Hon öppnar ögonen, kollar upp på mig och konstaterar att jag faktiskt är kvar, slappnar av och somnar om. Tänk vilken trygghet man kan inge de små liven!

Jag har nog bestämt mig för att byta gym för ett tag framöver, medan jag är mammaledig åtminstone. Blev väldigt besviken på Sats som varken har Strong Mama på schemat i vår eller några bra öppettider på Minisats. Så till sommaren blir det nytt!

För att mina promenader ska bli ännu roligare framöver beställde jag ett par sneakers idag, hoppas att de blir bra. En pilatesboll fick även följa med, det behövs till den kommande hemmaträningen.

Nu ska jag göra ett försök i att baka. Om lilltjejen vill släppa min famn det vill säga. Känns inte alls säkert en dag som denna :)

Publicerat: 2013-03-19 @ 11:42:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!