Bra vibrationer

Innan Filippa kom till världen har jag hånskrattat åt alla dessa high-tec varianter av baby sitters som går att styra med fjärrkontroll och kan varieras mellan gung, vågor och gud vet vad. Snacka om lathet liksom. Om jag idag skulle köpa en baby sitter är det ingen tvekan om att jag skulle välja en just sådan! Vibrationer is da shit. Fanns det vibrerande spjälsängar skulle jag köa efter en sådan. Man blir faktiskt rätt trött efter ett tag på att putta, gunga, putta, gunga... Med det sagt ska jag nu ge mig på jakt efter vyssan lull-tassar!

Publicerat: 2013-03-22 @ 08:27:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!