3 veckor

Idag blir Filippa 3 veckor gammal, hurra hurra! Tänk, om ännu en vecka har hon varit hos oss i en månad.

Det händer massa kul som jag inte riktigt hinner skriva om. Trots att jag inte har speciellt mycket planerat om dagarna är det ändå svårt att få tiden att räcka till. I måndags var Evelina och Emelie här på kvällen och fikade och de fick träffa lilltjejen för första gången och hon fick så tjusiga presenter. En himla mysig kväll! Igår hängde vi med Emmie som var ledig från jobbet, lyxigt med sällskap mitt i veckan. På lördag kommer mamma och pappa hit och på söndag väntas besök av Malin & Linnea. Idag ska vi inte göra något speciellt. Vi gick upp vid halv nio och har än så länge hunnit med att äta frukost, typ. En promenad till Willys ska det iaf bli, måste köpa ersättning och tvättlappar och förhoppningsvis hinner jag röja lite här hemma, det ser ut som ett slagfält.

Publicerat: 2013-03-07 @ 11:35:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!