Uhuuu

Jag är sjuk :( Filippa med. Fast hon verkar inte må dåligt direkt, hostar o nyser om vartannat "bara". Jag ligger halvt däckad o skulle vilja dra ett täcke över huvudet o sova bort denna dag. Det är dock svårt med en liten solstråle här hemma, men när N kommer hem om ett tag tänker jag inta viloläge. Massa roligt som händer i veckan så jag har inte riktigt tid att vara sjuk nu! Började känna mig krasslig igårkväll när vi kom hem från bion. Mina föräldrar var här o hängde med Filippa medan jag & N gick o såg Baksmällan 3. Rolig film men jag tycker nog att de första två var snäppet bättre. Filippa hade varit så snäll och låg o sov för natten när vi kom hem :)

Publicerat: 2013-06-16 @ 13:59:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!