Trött

Ikväll är jag trött i både kropp och knopp. Pappa kom o passade Filippa idag så jag kunde verkligen ge allt på bootcampen. Ja, alltså allt som jag kan ge för tillfället, känner mig inte ens i närheten av den form jag var under alla hemska crossfitpass för lite mer än ett år sedan. Passet var riktigt jobbigt idag och jag gissar att jag kommer ha en del träningsvärk imorgon. Annars har jag ägnat dagen åt att laga mat. Typ tusen Köttfärsbiffar och en stor form auberginegratäng. Bra att ha färdigt de dagar då tiden är knapp.

Nu ska jag hoppa i säng, Filippa åt så tidigt som vid 19, så det blir nog mat lite tidigare än vanligt inatt.

Publicerat: 2013-06-03 @ 21:54:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!