Sömntutor

Nu ligger båda mina älsklingar och sover, det händer inte ofta att jag är den som är vaken sist.

Strax innan N kom hem hände en rolig sak, Filippa skrattade som en riktig människa, alltså: "hahahaha". Gullisen! Det hände någon dag förra veckan också men idag var det mer. Försökte få henne att göra om det lite senare men då var det tydligen inte lika kul :)

I fredags var vi o hälsade på på jobbet. Mötte som av en slump Karin på perrongen så jag fick sällskap på tåget. Vi var på jobbet i fyra timmar, men tiden kändes ändå knapp när man ville hinna hälsa på alla. Det blev en sväng förbi Niclas grupp först, o resten av vår avdelning. Tajmade in fredagsfika med min grupp, så det kändes precis som vanligt o kul att hinna prata med alla. Det blev även en sväng till corpen och till Fixed income. Filippa blev lite gnällig emellanåt, hon hade varit vaken hela dagen och det blev nog mycket nya intryck med alla som kom o hälsade. Det var en trött tjej i bilen på väg hem. Mysigt att träffa alla kollegorna, men det kändes lite konstigt att vara där efter så länge. Får bli ett till besök efter sommaren! :)

Publicerat: 2013-06-19 @ 20:24:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!