Redan onsdag

Jag är precis hemkommen från en promenad till Dhls utlämningsställe i Boländerna, ett paket med bebiskläder hade kommit. Dags att bunkra upp med lite nya kläder i size 68 nu, lillan växer så att det knakar. Tidigare idag var vi o lunchade på Stationen. God mat & trevligt sällskap! Det känns som att Filippa är lite i en mellanålder nu, för rastlös för att ligga still i famnen, men ännu inte stor nog att sitta själv med vid bordet i en egen stol. Det blir alltså inte helt stillasittande när hon är med :) Nu blir det mys medan vi väntar in N, ikväll blir det en sväng ut till Bälinge för att gratulera Camilla som fyller år.

Igår skulle jag hämta ett paket på Lindex o passade då på att kika efter någon klänning tills på lördag. Jag hittade två fina och idag blev det en tredje. Jag är så glad att jag hittade något som jag kan känna mig fin i på Filippas dag. Efter shoppingen gick vi hem till Lina i Svartbäcken. De bodde väldigt mysigt i ett fint gammalt hus, en lägenhet fast med hus-känsla. Bebismys, fika o en massa prat.

I måndags blev det en långpromenad med Emmie och Max på förmiddagen i hettan. Det var verkligen sjukt varmt. På kvällen var jag barnfri, och spenderade kvällen på Åkanten med Anna. Mkt trevligt!

Resten av veckan ligger fokus på lillans kalas. Men det känns som att läget är under kontroll, ballonger o annat pynt är köpt, mat & vin ska handlas imorgon och den mesta maten görs på lördag. Ska förbereda ceremonin lite, men annars är nog det mesta fixat. Jag skulle vilja ta upp sittdelen till vagnen o testa den, men vet inte riktigt hur jag ska lösa förvaringen bara, då jag tvivlar på att den får plats ihopfälld i porten.. Man skulle ha haft ett hus, eller åtminstone en hiss!

Publicerat: 2013-06-26 @ 16:06:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!