Onsdag

Igår kom N hem o kände sig sjuk så det var ett muntert gäng här igårkväll. Kanske kände Filippa på sig att hon hade två trötta föräldrar, för hon somnade för natten redan 19.15 så vi kunde göra detsamma strax efter. Jag känner mig lite piggare idag tack o lov, men hostar o snorar än. Filippa har knappt någon röst stackarn, men verkar nöjd ändå. Det blir en lugn dag även idag, kanske att vi tar en liten promenad i eftermiddag för att andas lite frisk luft.

Jag fick idag till min förskräckelse sortera bort ännu några plagg som blivit för små för lillan. Självklart är det bra att hon växer, men synd på så fina kläder som man inte har hunnit slita ut. Jag som häromveckan inte trodde att hon skulle växa i 68 förrän till hösten, tji fick jag när några 62- bodies redan börjar sitta tajt. Det bekräftades även igår på BVC, hon har växt till sig rejält den senaste månaden o är nu 62 cm lång och väger 6,2 kg! Hon fick bra betyg på motoriktestet, extra beröm för att hon var så duktig på att greppa saker. När vi alla har frisknat till får det bli en shoppingtur för att fylla på vår lilla duktiga tjejs garderob som belöning :)

Publicerat: 2013-06-19 @ 11:00:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!