Nu så

Dagarna bara flyger förbi, har inte hunnit uppdatera er på vad som har hänt sen sist i veckan som gått.

Filippa har kommit in i sin fjärde utvecklingsfas, med humörsvängningar som en trotsig tonåring som följd. Nu i slutet av veckan känns det som att det har blivit lite bättre men innan var det mycket mera gråt och gnäll här än vanligt. I tisdags var vi hemma hos Therese med alla mammor och bebisar från F-gruppen. Det var jättemysigt, Filippas humör till trots. Härligt att kunna diskutera och ventilera saker tillsammans när allas bebisar är nästintill lika gamla. I onsdags var vi och lunchade med Emmie, Max & Mats på Picnic. Det var även studentdag här i Uppsala så det blev en del spaning på flak. På kvällen begav jag mig till Sthlm för en kväll tillsammans med Linda & Marre. Vi åt middag på Solstugan och njöt av en fin utsikt över stan.

Niclas var ledig både torsdag & fredag så vi har fått fyra dagar tillsammans alla tre, supermysigt! Nationaldagen spenderades hos mina föräldrar i Sthlm & sedan med balkonghäng i solnedgången. I fredags hängde vi i Gamlis och solade o grillade. Tänk om vi har ett hus och en solaltan nästa sommar, det vore hur härligt som helst!! I går åkte vi återigen till Sthlm, denna gång var det namngivning för Juni som stod på schemat. Vi var hemma hos Mickes mamma på Ekerö, och passade på att spana in festförberedelserna på Drottningholm på vägen. En jättemysig dag med himla fint väder. När vi kom hem kollade vi på bröllopet, åh så fina de var! Imorse vaknade jag o blev väldigt förvånad när jag kollade på klockan o såg att Filippa sovit ända till 7.30. Håller tummarna för att detta är en ny vana, även om jag är lite skeptisk att jag ska ha en sådan tur.. Idag har jag varit en sväng på stan o shoppat lite nya kläder, eftersom jag har världens tråkigaste garderob för tillfället. Sen har vi bara myst här hemma. Imorgon väntar ännu en fullspäckad vecka med mycket roligt inplanerat!

Publicerat: 2013-06-09 @ 20:53:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!