Lördag

Imorse tog N matningen och gick upp med Filippa så att jag fick sova en hel natt + sovmorgon, lovely! Jag startade dagen med en löptur, herregud vad varmt det var! Strax över en tiondel av vad alla galna maratonlöpare springer idag, blev det. Väldigt skönt!

En lugn helg väntar, N ska bort ikväll så jag & Flippis ska ha tjejmys. Jag har än så länge lyckats undvika att se vem som vann Lets Dance, så det blir till att kolla på reprisen ikväll.

Jag har precis ätit en god proteinpannkaka till mellis, kan dela med mig av receptet ifall nån vill ha!

Igår packade jag & Emmie bilen full av bebisar och packning och styrde kosan mot Sthlm för en heldag hos Åsa & Erik. Filippa skrek för full hals när vi skulle åka, men tystnade snabbt o så sov de båda så snällt hela vägen :) Snälla små kusiner!

Publicerat: 2013-06-01 @ 15:39:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!