Fina dagar

Vad har hänt sedan sist? I torsdags träffade jag Lina, Therese och Kim + bebisar och picknickade i solen, så mysigt! I fredags var det midsommarafton, vi firade ute i Gamlis i år. En jättetrevlig dag och lillans första midsommar :) Det blev inte alltför sent för oss eftersom jag & N snorade i kapp. Helgen har varit ganska lugn, hoppas att denna långdragna förkylning vill ge sig av nu. Lite shopping och hustitt blev det idag. Nu ska jag fortsätta läsa min nya spännande bok, Viveca Stens senaste. Kan verkligen rekommendera den! I veckan väntar en hel del roligheter, med Filippas namnkalas som höjdpunkt på lördag. Jag hittade två jättesöta klänningar till henne idag så någon av dem blir det på lördag (kanske båda om jag känner dregglisen rätt). För min del blir det nog någon gammal trasa, om jag inte hinner mig ut o shoppa i veckan. Känns dock lite tveksamt att prova kläder när jag har Filippa med mig..

Publicerat: 2013-06-23 @ 21:16:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!