Ett år av obeskrivlig lycka

Idag för exakt ett år sedan fick vi reda på att jag var gravid. Tror att min mens hade hunnit bli 10 dagar sen och jag hade redan tagit två test som bägge visade negativt. När mensen fortfarande inte hade kommit dagen före midsommarafton kände jag att det var bäst att ta ett till test, eftersom dagen efter skulle innehålla en viss del alkohol. Jag var bombsäker på att få ännu ett negativt test, så förvåningen var enorm när ett klart och tydligt plus dök upp där på morgonen. Först chock, sedan glädje & massa massa lycka!! En dag kan nog inte börja på bättre sätt :)

Publicerat: 2013-06-20 @ 17:44:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!