Vi har det bra

Igår började dagen med en sovmorgon för min del. När jag hade gått upp stack N ut o sprang och när han kom tillbaka var det min tur. Jag hade inga större förhoppningar, men hör och häpna så lyckades jag ta mig runt hela 3 km-rundan här springandes! Behövde inte stanna eller gå en enda gång. Höll dock nästan på att kräkas när jag var klar men det var det värt :)

Sedan tog vi en promenad in till stan och upp till slottet. Blev först lunch på en restaurang intill slottet och sedan gick vi in o tittade i den gamla ruinen. På väg tillbaka hem handlade vi mjukglass och öländska jordgubbar på torget, mums! N roade sig sedan med att klippa gräset här på tomten medan jag passade på att njuta av solen på altan. På kvällen grillade vi kyckling o sen blev det kvällsmys och läsning tills solen gick ner. Semester när den är som bäst!

Publicerat: 2013-07-03 @ 09:33:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!