Urk

Maken till konstig dag. Först nattens bravader. Väl uppe städade jag lite och gick på en promenad i solen. När jag kom hem och precis hade ätit lunch blev jag helt yr och började kallsvettas massa på typ två sekunder. Det var bara att snabbt ta sig till sängen för att sova en timme. Nu känns det lite bättre men inte helt hundra. Passade på att ta en varm dusch och testa några av alla de härliga produkter jag har fått i present och julklapp. Nu har jag krupit upp i soffan (som jag älskar) i nya morgonrocken och väntar på att min fina prins ska komma hem från jobbet.

Publicerat: 2013-01-02 @ 17:53:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!