Onsdag

Vad denna vecka går sakta, jag vill ju bara att det ska bli torsdag nu! Igår hade vi föräldragruppsträff på morgonen och det var den sista träffen innan allas små bebisar kommer. Vi blivande mammor ska dock ses även på lördag, så det blir kul. Min mage växer på som den ska (34 cm nu) och lillans huvud har gått från att vara rörligt till ruckbart. Nästa träff med min barnmorska blir den 13/2 såvida det inte har kommit ut en liten bebis innan dess.

Kvällen bjöd på tjejmiddag hemma hos Emelie. Jättegod minestronisoppa och massa mys. Natten till idag måste anses vara en av de bättre denna vecka, jag vaknade bara tre gånger, till skillnad från fem igår och en gång i timmen i förrgår. Det verkar som att kroppen redan börjar ställa in sig på vad som komma skall.

Nu blir det jobb denna regniga onsdag. Ha en fin dag!

Publicerat: 2013-01-30 @ 07:50:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!