Ohärlig natt

Inatt vaknade jag strax efter kl 02. Inget konstigt med det, då jag brukar vakna ett par ggr varje natt nuförtiden. Det konstiga var att det var helt omöjligt att somna om. När klockan passerade 05 och mitt alarm skulle ringa en halvtimme senare och jag fortf låg vaken insåg jag att det inte riktigt skulle vara hållbart att jobba i detta läge. Förmodligen i vanliga fall, men som preggo kände jag att nja... Lyckades tillslut somna någongång efter 07, så nu har jag fått några timmars sömn. Jag hoppas att det här var en engångsförteelse, Inge kul alls!

Publicerat: 2013-01-02 @ 11:11:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!